poniedziałek, 13 czerwca 2016

Pulse Orlando... kolejny GLAM?

Osobom, które na co dzień nie śledzą wydarzeń ze świata, leżą całymi dnami w domu patrząc się w żółty od zacieków i pleśni sufit oraz tym spierdolonym i ogłaszającym całemu światu, że "telewizji to oni nie oglondajo", chciałbym w skrócie przedstawić sytuację - w sobotnią noc w USA, na Florydzie, w mieście Orlando (a dokładniej w klubie Pulse) doszło do największej tragedii z bronią palną w historii Stanów Zjednoczonych Ameryki. Nie żaden homofob, psychopata czy anarchista, ale MUZUŁMANIN, wyznawca ISLAMU, entuzjasta ISIS postanowił przeprowadzić masakrę w gejowskim klubie zabijając ponad pięćdziesiąt (!) osób i raniąc jeszcze więcej.





Nie ma co polemizować czy doszło do tragedii czy też nie, bo doszło. Nie będę też straszył i histeryzował, że w naszym kraju coś podobnego się wydarzy, bo pewnie szybko tak się nie stanie (oby), ale zrozumiałem pewną rzecz i dzięki niej można dojść do pewnych wniosków. 

CO MYŚLI DAMIAN? Każdy z nas jest istotną myślącą, która powinna ponosić odpowiedzialność za swoje czyny, dlatego też uważam, że tragedia mająca miejsce w klubie Pulse była na własne życzenie USA. Szkoda tylko, że w konsekwencji polityki Obamy i całej żydowskiej izby, życie stracili niewinni ludzie, nie tylko homoseksualiści, ale także ich przyjaciele, znajomi, rodzina czy sama obsługa. To nie powinno się wydarzyć i myślę, że Polska jest bezpieczna jeszcze przez najbliższy czas, bo nie obalaliśmy dyktatorów w Libii, Egipcie i nie próbowaliśmy obalić dyktatora Syrii, finansując rebeliantów, którzy działają teraz pod nazwą ostatnio dobrze wszystkim znaną, czyli Państwo Islamskie. Tysiące istnień ludzkich za baryłki ropy. Mam nadzieję, że dożyję dnia, w którym Obama zostanie sprzątnięty niczym psie gówno z trawnika pełnej pięknej i żyznej trawy. 



In my opinion, klubem, w którym nigdy nie dojdzie do podobnej tragedii jest między innymi warszawskie Luzztro. Wejście do klubu jest utrudnione przez obmacanie każdej osoby czy aby nie przemyca kija bejsbolowego, wibratora czy też butelki wódki, a także sprawdzanie torebek u kobiet (choć moim zdaniem powinno być równo uprawnienie i także powinny zostać zgwał.. y, zmolestowane przez pana ochroniarza). Nigdy mi się to nie podobało, zawsze uważałem, że to łamie jakieś tam moje prawa (których pewnie nie mam w tym antyludzkim państwie), ale teraz zwracam honor całej ekipie tego klubu i dzięki temu, co zrobił 29-letni terrorysta, w pełni rozumiem ich postępowanie. 

Oczywiście na uwadze trzeba mieć fakt, iż Luzztro nie jest gejowskim klubem. Nie wiem jak jest w tego typu klubach, ale wiem za to jak jest w jednym z klubów przyjaznych dla towarzystwa LGBT, a mianowicie kochany przeze mnie i odwiedzany od niemal trzech lat GLAM. Mieszczący się w samym centrum warszawy klub ma wspaniałą ekipą (może prócz jednego chujowego barmana) i najbardziej miłych i ogarniętych ochroniarzy z pośród wszystkich klubów w jakich byłem. Jednakże po tym, co stało się w sobotę w klubie Pulse (btw. imprezowałem w sobotę w Glamie, gdzie także było chyba z dwóch ciapaków) jestem za tym, by wprowadzić politykę bardzo ostrej selekcji. 
Tak nawiasem mówiąc, w Glamie jest wiele rzeczy do poprawy, które można ogarnąć małym kosztem i odbiłoby się to na obrocie klubu, ale nie pcham się tam, gdzie mnie nie chcą, dlatego też liczę, że kiedyś sami wpadną na to, co ja widzę :) 

Wiadomo, że póki co ISIS ma piździe Polskę, nasz rząd, stolicę, SLD i tego małego karakana z PiSu, ale nie można niczego wykluczyć. Nie możemy ignorować sygnałów, które spływają do nas z całego świata. Obowiązkowo wprowadzić w klubach wejście z "obmacaniem" niezależnie czy wchodzi Madox, Rafalala, Damian Krysztofik czy anonimowy pedał z jakieś wioski - nie można ufać nikomu. Większość terrorystów to byli grzeczni, przykładni ludzie, mający super zawody, wspaniałą rodzinę, dzieci itd. Nie da się przewidzieć czy Twój sąsiad jutro nie wstanie, nie zapuka do Twoich drzwi i nie przyjebie Ci kosy na ryj. Nie wiem tego ja i nie wiesz tego Ty, ale apeluję do wszystkich, by całe swoje życie przeżyli mając w głowie sentencję - żyj i daj żyć innym! :) 


1 komentarz :